Meglepetés

Az előző cikkben is írtam, hogy elhanyagoltam a blogot. Leírtam az okokat, ha érdekel, olvassátok el a Bexis cikk elejét. Nem szeretném tovább ragozni. Még egy picit tartsatok ki, csak legyek túl a vizsgáimon, és nyártól teljesen aktív leszek.

Szeretnélek titeket a szünet miatt kárpótolni. Na jó, nem csak titeket. Magamat is. Egyszerűen meguntam a blog kinézetét, és szeretnék változtatni. Ezenkívül pedig a tartalmak is változni fognak. Ez pontosan még én sem tudom, hogy fog kinézni, de unom már a kritikák sablonját, így változatni fogok… Legyetek egy picit még türelemmel, mivel számomra az egyetem fontosabb, mint a blog, szívesen csinálom, de azért van fontossági sorrend. De ha vége a vizsgaidőszaknak, akkor végre teljesen az olvasásnak és a blognak szentelem magam.

Leave a Reply

