Jennifer L. Armentrout: Shadows – Árnyak

Adatok:

Eredeti név: Shadows

Sorozat: Luxen 0,5

Oldalszám: 202 oldal

Goodreads átlag: 4,17

Besorolás: YA, paranormális, romantikus

Fülszöveg:

Dawson Black mindenre számított, csak Bethany Williamsre nem. Egy luxen, vagyis egy földre szállt idegen számára a földi lányok, nos…, érdekesek. De mivel a luxeneknek titokban kell tartaniuk valódi kilétüket, őrültség lenne beleszeretni az egyikbe. 
Veszedelmes. Kísértő. Tilos.. 
Bethany nem tagadhatja le a közte és Dawson közt azonnal létrejött kapcsolatot. És bár nincs szüksége a szerelem bonyodalmaira, mégsem tud távol maradni tőle. Valahányszor összenéznek, Bethany beleszédül. 
Elbűvölte. Vonzza. Szereti. 
Dawson titka megváltoztatja Bethany életét… és veszélybe is sodorja a lányt. De még Dawson sem tehet kockára mindent egyetlen emberlányért. A sors azonban elkerülhetetlen… akárcsak a szerelem.

Véleményem:

Hát bevallom, kicsit neheztelek a sorozatra az ötödik rész miatt, így majdnem be se szereztem a könyvet. (Újból) a Blogturnénak hála vettem meg ezt a könyvet. Na jó, meg azért, mert imádtam az első részt.

199acfe6e1265dd3592b7051f36a0d69

Dawson, ahogy képzeltem

Valahogy nekem sosem tűnt fel Dawson meg Bethany. Ott voltak, és kész. Oké, hogy szerették egymást, de a szerelmük nem tűnt valami erősnek. Másnak éreztem őket, másképp fogtam fel a karakterüket. Ez persze lehet két okból is: 1. mert nem figyeltem rájuk, csak pár mellékszereplő volt Deamon-Katy páros mellett, 2. a minisztérium fogságában töltött idő megváltoztatta őket. Mindegy is miért, de én rajtuk valahogy átugrottam.

Ez a könyv számomra több meglepetést is tartogatott.

Az első dolog, ami rögtön szemet szúrt, hogy Daemon itt is, aki vigyáz mindenkire. Valahogy én mindig azt hittem, hogy Dawson a legidősebb és legkomolyabb. Biztos írja a sorozatban, de én valahogy elsikolttam felette. Számomra Dawson egy hétköznapi fiú volt, aki a legfelelősségteljesebb mindhármuk közül. A fejemben ő volt az, aki vigyázott a családjára. Hát nem…

8b3aad4219ec69cd5ba8a3a7713ae59b

Beth, ahogy elképzeltem

A másik pedig az előzőből adódóan következik. Én Dawsonra, mint jó pasira, nem is tekintettem. Erre, hát Dawson számomra sokkal, de sokkal jobban bejön, mint Daemon. (Főleg az 5. rész után.) Dawson kedves, aranyos, és a szíve után megy. Bethany csendes, de nagyon aranyos lány. Kellett, hogy a szemszögéből is lássuk a történetet, mert így érthetjük, miért viselkedik később annyira visszahúzódóan. Bár külsősként tekintve Beth nem nagyon kelti fel a figyelmet, belülről nézve Beth sokkal inkább szerethetőbb, mint Katy. Bethre azt mondnám, hogy csendes, visszahúzódó, bezzeg Katy egy vad kiscica 😀

Amit szintén nem gondoltam volna, az az, hogy mennyire erős és gyönyörű kettejük szerelme. Persze szerelmesek, de nekem ennyi volt a kettőjük története. Számomra az ő szerelmük sokkal szebb, mint Katyéké.

e0847c4d82661a555a6fb586819fd236Feltűnően sok a hasonlóság a két történet között: az új lány, Thompson testvérek ellenségeskedése, az arumok elleni harcok, a gyógyítás, a túrázás. Ám a legtöbb dolog meg kellett hogy történjen, mivel így tanulhattak a történetükből a szereplők, ők lettek a “rossz példa”.
A novella után kicsit megbocsájtottam az írónőnek az 5. rész galádságaiért. De nem teljesen. Inkább azért haragszok már, hogy miért kellett így elnyomni Bethéket a későbbi részekben. Bár most kicsit visszaadta a reményt Daemonben is. Már készen állok, hogy elolvassam az ő szemszögéből is a történteket.

Kedvenc karakter: Dawson

Kedvenc jelenet: mikor megtudja Bethany, hogy Dawson földönkívüli

Borító: 5/5

Tartalom: 5/5

Leave a Reply

