Anna Banks: Triton

Adatok:triton

Eredeti név: Of Triton

Sorozat: Szirénia öröksége 2.

Oldalszám: 272 oldal

Goodreads átlag: 4,03

Besorolás: YA, paranormális, romantikus

Fülszöveg:

Emma éppen most jött rá, hogy édesanyja egy réges régen eltűnt Poszeidón hercegnő, és az a tény megrengeti identitását. Félvérként az emberi világban különcnek és bogarasnak tartják, a Szirének között pedig utálat tárgya, ugyanis törvényeik szerint a félvérek által megérdemelt sors a halál. 

Ha még ez nem lenne elég gond, édesanyja feltűnése a Szirének világában egymás ellen fordítja a két királyságot, Poszeidónt és Tritont. Vajon Emmának most mit kellene tennie? Teljesítse Galen kérését, azaz legyen biztonságban és reménykedjen a legjobbakban? Avagy érdemes lenne felvállalnia önmaga felfedésének kockázatát- és az ajándékáét-, olyan emberek életét mentve meg így, akiket sosem ismert?

Véleményem:f248cdee308d5089e781f7c68bde8ad2
Imádtam az első részt, így tűkön ülve vártam, mikor jelenik már meg a második rész is. Karácsonyra már meg is kaptam, így újra belevethettem magam a sellők világába.

Az egyik kedvenc mítológia lényem a sellő, és eléggé elszomorít, hogy hát nem nagyon tudok válogatni a könyvek között, amik ebben a témakörben íródtak.

A történet ott folytatódott, ahol az első befejeződött. Nem szeretnék arról bővebben írni, hátha van olyan, aki még nem olvasta az elsőt. A könyv felépítése másabb volt, mint az elsőé. A Poszeidónban szépen lassan megismerkedhetünk a szereplőkkel, a világgal, a sellőkkel, itt pedig történnek ám az események. Mivel a könyv úgy épült fel, hogy egy fejezet Emma, egy pedig Galén szemszöge, kisebb pihenők a történetben csak itt keletkeztek. Ámbár különbözött számomra az első résztől, mégis ugyanazt vissza is adta. Elvarázsolt.

305dc408e0fd1c8e13509ea2a521f7beEmma és Galén párosa nagyon cuki. Sajnos csak egy-két jelenet erejéig tudtak kettesben lenni. Galén pedig szépen lassan felvándorol a kedvenc könyves pasijaim listám elejére. Nagyon aranyos, védelmező, közben nincs benne az őrült birtoklási vágy, és úgy szereti Emmát, ahogy van.

A címből eredően már vártam, hogy megjelenjen a Triton-ház képessége. Igazából nem az lett, amire vártam, de így is elégedett vagyok. Reménykedtem benne, hogy Raína kapja majd meg. Ez azért is volt, mert sajnáltam már szegény lányt. Mindig csak bébicsőszködnie kell, másokra vigyázni, és őt kihagyják mindenből. Megérdemelte volna, hogy valamiben különleges legyen.

54f94ef0970748dcd7d0dd79e4e50e1f

Emma, ahogy elképzeltem

Szépen lezárult a történet, nincs függővég, és akár befejezettnek is tekinthetnénk. Nem tudom, mi fog történni a harmadik részben, de már nagyon-nagyon várom.

Kedvenc karakter: Galén, Emma, Raína, Tóraf

Kedvenc jelenet: az egész könyv

Borító: 5/5

Tartalom: 5/5

Leave a Reply

