2016-ban legjobban várt filmek

Imádom a filmeket, ám idén 2015-ben valahogy egy sem érdekelt túlzottan. 2014-ben havi szinten többször is voltam moziban, 15-ben 5 alkalommal. De nem a lustaság volt az ok, hanem annyira nem érdekeltek a filmek, hogy nem akartam rájuk szánni pénzt. 100 centis tévén gyönyörű a kép, minden filmet, ami érdekelt, ki tudtam várni. Az a 5 alkalom, mikor moziban voltam, vagy szülinap volt, vagy már úgy éreztem muszály elmennem moziba, még ha egy film se érdekelt. (Into the woods- Nem ment semmi érdekesebb, nagy csalódás; Hamupipőke- szüleimmel mentem, mivel Szegeden jártunk, és itt sem volt jobb, bár tetszett; Lázadó- ez érdekelt, de szülinap miatt mentünk csak el rá; Szürke- Valentin-nap, szintén választékhiány; Hotel Transylvania 2- szintén Szegeden voltunk, bár érdekelt is egy kicsit).  Egyetlen egy film volt, amire kifizettem volna a pénzt (Tökéletes hang), arra meg nem tudtam elmenni.

Bezzeg 16-ban… Jobbnál job előzeteseket látok, annyi film tetszik, már alig várom, hogy láthassam őket. Bár egyértelműen az új Harry Potter rész a legvárósabbb. Gondoltam megosztom őket veletek is, hátha másnak is megjön hozzájuk a kedve. Megtekinthetitek az előzeteseket lejebb.

U.i. Persze lehet van ezeken kívül még várós film, csak én nem láttam-halottam felőle

 

Az 5. hullám

Bemutató: jan. 22. (magyar bemutató: jan. 14.)

 

Kung Fu Panda 3

Bemutató: jan. 29. (magyar bemutató: márc. 17.)

 

Egyiptom istenei

Bemutató: feb. 26. (magyar bemutató: feb. 25.)

 

Batman Superman ellen – Az igazság hajnala

Bemutató: márc. 25. (magyar bemutató: márc. 24.)

 

A dzsungel könyve

Bemutató: ápr. 15. (magyar bemutató: ápr. 21.)

 

A Vadász és a Jégkirálynő

Bemutató: ápr. 22. (magyar bemutató: ápr. 21.)

 

Amerika kapitány: Polgárháború

Bemutató: máj. 6. (magyar bemutató: máj. 12.)

 

Szemfényvesztők 2

Bemutató: máj. 10. (magyar bemutató: máj. 9.)

 

Alice Tükörországban

Bemutató: máj. 27. (magyar bemutató: jún. 2.)

 

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

Bemutató: jún. 3. (magyar bemutató: jún. 2.)

 

Warcraft: A kezdetek

Bemutató: jún. 10. (magyar bemutató: máj. 26.)

 

The Legend of Tarzan

Bemutató: júl. 1.

 

A kis kedvencek titkos élete

Bemutató: júl. 8. (magyar bemutató: júl. 9.)

 

Legendás állatok és megfigyelésük

Bemutató: nov. 18.

 

Suicide Squad – Öngyilkos osztag

Bemutató: aug. 5.

 

Filmek, amik felkeltették érdeklődésüket, de még nincs előzetesük:

  • La La Land – Bemutató: júl. 15.
  • Gambit – Bemutató: okt. 7.
  • Doctor Strange – Bemutató: nov. 4. (magyar bemutató: nov. 10.)
  • Moana – Bemutató: nov. 23. (magyar bemutató: dec. 1.)
  • Assassin’s Creed – Bemutató: dec. 21.

 

Leave a Reply

