E. Lockhart: A hazudósok

covers_343321Adatok:

Eredeti név: We were Liars
Sorozat: –
Oldalszám: 248 oldal
Goodreads átlag: 3,87
Besorolás: misztikus, YA

 

Fülszöveg:      

Egy gyönyörű és előkelő család.
Egy magánsziget.
Egy ragyogó lány, akinek baja esett; egy szenvedélyes fiú, aki a társadalmi igazságot keresi.
Egy négyfős baráti kör — a Hazudósok, akiknek a barátsága pusztító fordulatot vesz.
Egy forradalom. Egy baleset. Egy titok.
Hazugságok hazugságok hátán.
Igaz szerelem.
Az igazság.
A többszörös díjnyertes író, E. Lockhart új, modern, intelligens, titokzatos regénye.
Olvasd el!
És ha valaki megkérdezi, mi történik a végén, egyszerűen HAZUDJ! kevesebb

 

Vélemény:      

Elég sok helyen találkoztam ezzel a könyvvel, és kíváncsi lettem rá. Egy szigeten szerelmes történet, jól hangzik. Vagyis én erre gondoltam, miután olvastam róla. Végül rá kellett jönnöm, hogy nagyot tévedtem. Elég kevés romantikus jelenet volt benne.

hazudósok4Olvasás után rájöttem, miért ilyen változatosak a kritikák róla. Az az igazság én se tudok dönteni róla, hogy mennyire tetszett. Be kell ismernem, hogy nagyon jól meg van írva a könyv. A fordulatok egyszerűen zseniálisak. Sosem gondoltam volna, hogy ez lesz. Ha valaki kitalálta, le a kalappal előtte. Ám ennek ellenére nem tudom, hogy mit érzek, értékelnem kellene. Jó sztori, de…

Nekem nem volt a történeten kívül semmi plussz volt. Jó volt, de hiányzott valami, ami megragad a könyvben. A szerelmi szál gyenge volt, a társadalomkritika nem jött be. Ami tetszett az a legvége, bár azt nem mondhatom el.

A szereplők számomra furák. Vagyis inkább a Hazudósok. Ez a sok fejfájás Cadence részéről, és hogy nem emlékszik. Gat viselkedése Cadence-szel, Mirren betegsége. Johnny volt az egyedüli, aki normális volt a számomra.

Nekem a nagypapa karaktere tetszett legjobban. Nem tudom miért, ő fogott meg a legjobban.

Ez a kritika kicsit csapongó, de így érzek a könyvvel én is. Egyszerűen nem tudom megfogalmazni pontosan. Jó volt, de mégsem. Mindenképp ajánlom mindenkinek, hogy saját maga dönthesse el. Rövid könyv, egy délután az egész.

 hero-sinclairs

Kedvenc karakter: Nagypapa

Kedvenc jelenet: Gat és Cady a tizenötös nyáron

Borító: 5/5

Tartalom: ?/5

Leave a Reply

