Richelle Mead: A végső áldozat

Richelle-Mead-A_végső-áldozatAdatok:

Eredeti név: Last Secrifice
Sorozat: Vámpírakadémia 6.
Oldalszám: 426 oldal
Goodreads átlag: 4,47
Besorolás: paranormális, YA

 

Vélemény:

Azt hiszem meg van a kedvenc részem a Vámpírakadémia sorozatból. Hogy én mennyire imádtam, mint ezt a részt, mint a sorozatot… Akik még nem olvasták a könyvet, NE olvassák tovább a cikket. Spoileresen folytatom.
Történet szempontjából sok minden várható volt, de volt pár meglepő momentum is a könyvben. Hogy Rose megszökik nem volt kérdés, mivel megjósolta a jósnő, hogy utazni fog. Na és mi lehet a vége, ha Rose és Dmitrij kettesben szöknek meg? tumblr_nnlhteSNAW1thpoa3o2_250Vagy miután ennyit segített Mihail, úgyis visszahozzák Karpot, és miután megbeszélte Viktorral, hogy hol találkoznak, egyértelmű volt, hogy Robert átváltoztatja.

Mint már mondtam Rose sok jelenetben van Dmitrijjel, mivel együtt szökésbe vannak. Szegény Adrian esélyei itt kb. a nullára csökkentek. Ezt nagyon sajnáltam az elején. Reméltem, hogy azért megy. De aztán mikor nem ment, Sidney már zavart. Mindig valaki megzavarta Rosékat, jobb lett volna végig kettesben. Ám akármennyire is drukkoltam Adriannak, és szerettem őt, Rose és Dmitrij egymásnak lettek teremtve. Nekik kell együtt lenniük. Ezenkívül kicsit csalódtam Adrianban az előzőkhöz képes. Ahogy probléma lett, rögtön visszafordult a cigihez meg piához.

imagesAzt is tudtuk, hogy Lissa királynő lesz. Most elég érdekes volt az ő szála is. Tetszettek a próbák, meg a nyomozás is, ami elég bénán ment nekik. Ám a végén megint elég ellenszenves volt, amiatt ahogy Jillel viselkedett. Nekem azt se tetszett, hogy megszakadt a kapcsolat. Nem tudom. Nekem egyértelmű, hogy kell, hogy legyen kapcsolat, hogy Rose tudja, ha gond van.

A végén Rose kicsit önzően viselkedett.  Elvolt foglalva magával, másra annyira nem is gondolt. Például, hogy mi lett Eddie-vel. Igazából, simán nem is gondoltam volna rá, ha az írónő nem írja bele. De gondolom ezzel akarta megalapozni a Vérvonalakat.  Mivel ahogy utánanéztem, a nem befejezett szálak jelennek meg abban a sorozatban. Azt is el akarom olvasni, sajnos nem tudom még, hogy hogyan. És kicsit attól is tartok, hogy már nem Rose szemszögéből nézzük. Annyira szerettem őt, Sidney nem ő lesz. De bár, ha kicsit is, de kapok belőlük még.

Nem tudom melyik sorozatot szerettem jobban, az örök kedvencet, a Harry Pottert vagy ezt. HP sztorija sokkal jobb volt, jobban magával ragadott a világ, stb., letöltésde míg ott fájt a szereplők elvesztése, és a végén a tudat, hogy vége, itt pozitív érzéseket keltett bennem. Jó lenne, ha le tudnám írni, hogy mit éreztem, de sajnos nem tudom.

Kedvenc karakter: Rose, Dmitrij

Kedvenc jelenet: Hotelszoba (az utolsó)

Borító: 3/5

Tartalom: 5**********/5

