Richelle Mead: A halál csókja

A_halal_csokjaAdatok:

Eredeti név: Shadow Kiss
Sorozat: Vámpírakadémia 3.
Oldalszám: 322 oldal
Goodreads átlag: 4,41
Besorolás: paranormális, YA

Vélemény:

Nem szeretnék most hosszú kritikát. Sajnos egész héten olvastam, annyira rossz érzés volt, húúú. Ám most nem szeretnék hosszú kritikát, de megígértem, hogy azért hetente hozok, és tanulás mellett nem nagyon fér bele az időmbe így is az olvasás.

Nem akartam belinkelni a fülszöveget, mert spoileres. Ellövi a legvégét a könyvnek. Ez meg hogy lehet??? Ennyire komolyan senki nem lehet sötét. Mi az, hogy beírják a fülszövegben a legvégét? Mért nem fordítsák csak le simán angolból? Ott nincs spoiler… Nagyon kiakasztó.

Tatiana_sittingEbben a részben már Rose a depressziós, ezenkívül szellemet lát. Megkezdődik a terepgyakorlat, ahol Rose nem Lisszát, hanem Christiant kapja. Lissza újra használni kezdi a mágiát, és Adriannal együtt tanulják, hogyan kell használni a lelket. Ezenkívül Viktor Dashkov is újra megjelenik, mivel most kerül sor a tárgyalására, ami miatt megismerhetjük az Udvart is.

Új szereplőt nem ismerhetünk meg, Eddie az, akit jobban. Én nagyon megkedveltem Eddiet is. Örülök, hogy Adrian is maradt, és annak még jobban örülök, hogy Christiant kapta Rose. Annyira nem szeretem Lisszát. Sajnos ebben a részben többet kaptunk belőle. Nem idegesít, de nagyon nem kedvelem. Még Viktort is jobban kedvelem.

És hát a vége. Én nagyon kiakadtam. Nem akarok spoilerezni… De hát… Komolyan még most is bőghetnékem van, ha rá gondolok. Ennyire talán Dumbledore halálán sírtam vagy a legvégén a Harry Potternek. Ez nagyon szíven ütött.

Lucy-fry-and-lissa-dragomir-profileKedvenc karakter: Rose, Dmirtij

Kedvenc jelenet: Rose és Dmitrij beszélget az erdőben, Rose és Dmirtij a kunyhóban

Borító: 3/5

Tartalom: 5***/5

Leave a Reply

