Richelle Mead: Dermesztő ölelés

Adatok:818351_5

Eredeti név: Frostbite
Sorozat: Vámpírakadémia 2.
Oldalszám: 306 oldal
Goodreads átlag: 4,31
Besorolás: paranormális, YA

Fülszöveg:

Rose Hathaway élete tele van gondokkal. Nem elég mindaz a nehézség, amit dampyr testőrtanoncként kell átélnie, ráadásul oktatója, a vonzó Dmitrij valaki másra vetett szemet. A köztük lévő szoros kapocs miatt pedig Rose folyton akkor hallja legjobb barátnője, Lissa Dragomir gondolatait, amikor az barátjával, Christiannal enyeleg. A Szent Vlagyimir Akadémiát azonban megtámadják az élőhalott strigák, akik korábban több királyi vérű nemesi családot lemészároltak. Így az iskolának a legjobb dampyr testőrökre van szüksége, többek közt Rose anyjára, a legendás, ám szigorú Janine Hathaway-re. Az idei sítábor kötelező, ám Idaho hótól csillogó lankái csak látszólag biztonságosak. A könyörtelen strigák halálos veszélyt jelentenek mindenki számára, és Rose-nak cselekednie kell. De a hősiességnek mindig ára van. kevesebb.

Vélemény:

Mivel az első rész nagyon tetszett, nem tudtam várni, hogy folytassam. Sajnos az egyetem miatt elég zsúfolt a napom, de mikor ezt elkezdtem, minden programomat félredobtam, tanulnivaló se érdekelt, hanem elkezdtem olvasni. Egy nap alatt simán elolvastam. De a borítója annyira nem tetszik. Örülök, hogy bár az elsőt lecserélték. Nagyon béna borító, az amerikai sokkal jobb.

36_are_ski_resortA történet ott folytatódik, ahol az első rész abba maradt. Lissa nem tud varázsolni az orvosságok miatt, és ettől kényelmetlenül érzi magát. Rose pedig beakarja pótolni a lemaradását. Eközben csoportos strigatámadások történnek, ami miatt az akadémia tanulói együtt egy luxus sí üdülőhelyen töltik a téli szünetüket a családtagjaikkal.

Sok új szereplőt is megismerhettünk, köztük legnagyobb szerepet Adrian kapta. Ő is egy mora nemes, aki már befejezte az iskolát és nagyban éli az életét. Későbbiekben lesz nagyobb szerepe. Bár szerintem egyértelmű volt minden, ami később kiderül róla. Rose-zal olyan szópárbajokat vívnak, amiket nagyon imádtam. Na, jó, imádok minden részt, amiben Rose van. De amúgy én kedvelem Adriant. Végre megismerhettük Rose anyukáját is. Pontosan olyan, mint Rose. Remélem, a későbbiekben újra visszatér. Christian nagynénjét is megismerhetjük. Rendes, de nekem a Dmitrijes dolog miatt nem nőtt a szívemhez. Ám az álláspontját, miszerint használniuk kéne az offenzív mágiát, nagyon is támogatom.

imagesA történet nagyon tetszett. Sokkal jobban magába szippantott, mint az első. Bár nekem másabb is volt, mivel az elsőnek már tudtam a sztoriját. Azt hittem, most majd meg fogom szeretni Lissát. Hát nem így történt. Annyira el van foglalva magával a csaj, észre sem veszi Rose-t. És aztán még Rose-nak veti fel, hogy nem csak rajta múlik, hogy nem foglalkozik vele. Bármi történt, a Rose mindig hagyta, hogy elmesélje, mindig előbbre tette magánál, és mikor Rose került volna sorra, már rá nem volt idő. Annyira idegesít Lissa ezzel.

De amit még mindig imádtam, az Dmitrij és Rose. Ebben a részben kicsit hűvösebb volt a kapcsolatuk, de ez is jó volt. Annyira imádom őket. De mindig az a koma jut eszembe, akit a filmbe raktak. Hát, az egyáltalán nem jön be… És hát a vége… Annyira imádtam.

Secretos sobre los perfumes1Érdekes, hogy minél többször jelenik meg az offenzív mágia használata. Ugye az első részben Viktor Dashkov vetett fel, de itt már több ember is ezt az álláspontot erőltette. Muszáj, hogy összejöjjön a dolog, mert tényleg elég idegesítő, hogy a morák egy ujjukat se képesek tenni a fennmaradásuk érdekében. Csak a szájuk jár, és semmi más.

Összességében sokkal jobban tetszett, mint az első rész. Imádtam minden oldalát. Sajnos, elég rövid a könyv, így gyorsan a végére értem. De annyira jó volt. És most akarom olvasni tovább. Annyira akarom, de nem lehet. Annyi tanulnivalóm van, és nem szabad olvasnom. De úgy akarom 😦tumblr_murs2gjciw1s7ognlo1_500

 

Kedvenc karakter: Rose

Kedvenc jelenet: A legvégső közös jelenet Dmitrijjel és Rose-zal

Borító: 3/5

Tartalom: 5**/5

Leave a Reply

