2014-es sorozatos összefoglaló

Ebben a posztban azokról a sorozatokról írok, amikből láttam pár részt az idei év alatt. Személy szerint olyan ember vagyok, aki nem nézek végig egy sorozatot, hanem amihez kedvem van. Szóval elég sok sorozat került az idei listámra, összesen 29. Vannak sorozatok, amiket heti szinten nézek, vannak amiket azért nem nézek, mert angolul van. Sokszor tanulás mellett sorozatokat szoktam nézni, és ezekhez magyar szinkron kötelező. Mivel az egyetem nagyon sok időt vesz el, nem tudok írni róluk többet, de most mindegyikről írok röviden. A következő alkalommal statisztikai adatok jönnek, és itt a kedvenceket is választok majd.

Carriw

Carrie naplója – The Carrie Diaries

A sorozatot egy jelzővel le lehet írni. Cuki. Van egy hangulata, amit én nagyon szeretek. Carry stílusa is bejövős. De idén sok-sok matek példát meg kellett oldanom, és a feliratos sorozatok hanyagolva lettek, köztük Carrie is. Elkezdtem a 2. évadot, de 4 résznél tovább nem jutottam. Valahogy sose volt rá időm. Pedig pár rész simán beleférne az időmbe.

Kategória: Vígjáték, Romantikus

Csatorna: The CW

Pont: 4/5

once-upon-a-time-15034-1680x1050

Egyszer volt, hol nem volt – Once Open a Time

Tavaly kezdtem el nézni, de hat rész után otthagytam. Aztán miután elfogyott az összes sorozat, amit néztem szinkronosan, eszembe jutott, hogy ezt elkezdtem. Az első két évadot gyorsan ledaráltam. Nagyon megszerettem. Imádom a meséket, és a feldolgozásaikat is. A harmadik évadot is elkezdtem, de a felirat miatt nem túlzottan haladok vele. Sajnos L

Kategória: Romantikus, Kaland, Fantasy

Csatorna: ABC

Pont: 5/5

Glee-Cast-Wallpaper-glee-11656872-1440-900

Glee – Sztárok leszünk!

A Glee-t még akkor elkezdtem nézni, mikor az RTL Klub elkezdte adni. Most már harmadszorra ekezdtem újra a sorozatot, és végre befejeztem az első évadot. A feliratos részekig meg is néztem. De valami hiányzik a sorozatból. Bár lehet ez a sorozat különleges hangulata miatt van. Az igazat megvallva, nem hiányzik túlzottan, és csak azért néztem eddig is, mert már elkezdtem. Ahogy szinkronizálják, majd lehet megnézem, mert a sztori érdekel, de így nem erőlködök.

Kategória: Vígjáték, Dráma, Zenés

Csatorna: Fox

Pont: 3/5

 1894025

Pletykafészek – Gossip Girl

Hát ez a sorozat se mai darab. Az első évadot még a tvben láttam, és most belekezdtem a másodikba. Sajnos a 4. évadig néztem, de várom, hátha az RTL most már elkezdené szinkronizálni tovább. A sorozatot szeretem, imádom Blaire-t, bár rájöttem, hogy kicsit úgy viselkedtem, mint ő, három évadnyi Pletykacica után.

Kategória: Dráma, Romantikus

Csatorna: The CW

Pont: 4/5

43ca4ca1dcb057083e9e9cbea2fc0db8_large

Hazug csajok társasága – Pretty Little Liars

Az az igazság, hogy ennél a sorozatnál nem tudom megmondani hány részt láttam. Vannak időszakaim, amikor rákattanok, megnézek egy fél/egész évadot és otthagyom. Bár mindig le vagyok maradva. Ez a sorozat az, amit mindig nézek. Amúgy nagyon szeretem, bár néha a sztori kicsit túl gagyi.

Kategória: Dráma, Misztikus, Thriller

Csatorna: ABC Family

Pont: 4/5

f1c50c0129d97c6ca95de978bb381e76_large

True Blood – Inni vagy élni hagyni

A True Blood gimnazista koromban az egyik kedvenc sorozatom volt, még meg nem néztem az 5. évadot. Hát az szörnyű volt. Ezért is volt nehéz folytatnom. Aztán szeptemberben erőt vettem magamon, és belekezdtem, de akkor már nem tudtam leállni. Nagyon sajnálom, hogy vége lett, és nem tetszett a befejezése.

Kategória: Dráma, Misztikus, Fantasy

Csatorna: HBO

Pont: 4/5

2ad7cad1a4f8c3abf21251ab4cb189ef_large

Vámpírnaplók – The Vampire Diaries

Hát igen. Ez az a sorozat, amit csak azért nézek, mert régen jó volt. Nagyon csalódtam benne. A negyedik évad alatt olyan mélységekbe jutott, hogy az ötödik évadot nem akartam elkezdeni. Nagy nehezen idén aztán elkezdtem, és hát… Tizen pár részt megnéztem. Már régóta mennek a hatodik évados részek is, de egyszerűen nem tudom rávenni magam.

Kategória: Dráma, Fantasy, Horror

Csatorna: The CW

Pont: 3/5

2-Broke-Girls-Comedy-TV-Serie-wallpaper-for-Nokia-LG-Sony

Az élet csajos oldala – 2 Broke Girls

Egyik tv-n reklámozták, és megtetszett, és úgy voltam vele, hagy próbáljuk ki. Hát aztán szerelem volt első látásra. Az első évadot egy nap alatt megnéztem. Még a felirat se zavart később. Van egy jellegzetes perverz humora a sorozatnak, amit még sehol se láttam.

Kategória: Vígjáték

Csatorna: CBS

Pont: 5/5

391952-revenge-revenge

Bosszú – Revenge

Mivel az MTV mindhárom évadot leszinkronizálta, így könnyen tudtam nézni. Emily-t nagyon megszerettem, bár a kedvencem a sorozatban egyértelműen a ruháik. A harmadik évad annyira nem tetszett nekem, de majd meglátjuk, mit tartogat a negyedik.

Kategória: Dráma, Misztikus, Thriller

Csatorna: ABC

Pont: 4/5

Violetta-Wallpaper-violetta-32130069-1920-1200

Violetta

Tavasszal a csapból is Violetta folyt. Húgom és anyám is napi szinten nézte. Egyszer leültem a tévé elé, és a húgom azt nézte, és aztán már jött a többi. Mint a Carrie-nél itt is a cukiság dominál. A zenék jók, bár elég idegesítőek, és a szappanoperás húzások se a kedvenceim. De annyira cuki és bájos a sorozat, nem tudom abbahagyni. Már a második évad 20. részénél járok…

Kategória: Vígjáték, Családi, Zenés

Csatorna: Disney

Pont: 4/5

under-the-dome-season-wallpapers-hd-600x337

Búra alatt – Under the dome

Tavaly hetente néztem, ahogy kijött egy-egy új rész. Idén nyáron is így kezdtük, de aztán csak úgy ott hagytuk. Azóta is próbálom befejezni, de nem megy.

Kategória: Dráma, Misztikus, Sci-fi

Csatorna: CBS

Pont: 4/5

wallpaper_keyart_1920_129562584409

Euréka – Eureka

Tavaly 4 évadot megnéztünk, de akkor még az 5. évad nem volt szinkronizálva. Idén bepótoltuk.

Kategória: Dráma, Vígjáték, Sci-fi

Csatorna: Syfy

Pont: 4/5

334231

Smallville

Mind a 10 évadot ebben az évben láttam. Az elejét nagyon élveztem, szerettem, de a sorozat minősége évről évre csökkent, amikor elhagyták Smallville-t. Az egyetlen, amit imádtam, az Lois. Jó volt, de már nem az igazi.

Kategória: Dráma, Romantikus, Kaland

Csatorna: The CW

Pont: 3/5

ravenswood-fondo-3-650x350

Ravenswood

Mivel nagy rajongója vagyok a „hazug csajoknak”, ezt is elkezdtem nézni. De nagy csalódás volt. Öt rész után feladtam.

Kategória: Dráma, Horror

Csatorna: ABC Family

Pont: 2/5

387003

The Walking Dead

Nem tudtam, hogy félni fogok-e tőle, így próbát tettem, és nagyon jó volt. Csak ajánlani tudom. 3 évadot 1-2 hét alatt végig néztem, de a fölvételim miatt abbahagytam, és azóta egyszerűen mindig más sorozatot nézek.

Kategória: Dráma, Horror, Thriller

Csatorna: Fox

Pont: 5/5

castle-season-7

Castle

Ez a sorozat nem érdekelt. A szobatársam kezdte el nézni, én meg mellette voltam, és rákattantam. Minden részt láttam, és heti szinten nézem. Nagyon jó.

Kategória: Dráma, Vígjáték, Krimi

Csatorna: ABC

Pont: 5/5

image-the-flash-poster-is-released

The Flash

Mivel imádom az Arrow-t, ezt is elkezdtem nézni. Heti szinten nézem, és ezt is imádom. Jobb, mint az íjász…

Kategória: Dráma, Kaland, Akció

Csatorna: The CW

Pont: 5/5

317172

Zöld íjász – Arrow

Mint már mondtam, nagyon szeretem, bár mindig nehezen veszem rá magam, hogy megnézzem. De attól szeretem, és már minden részt láttam.

Kategória: Akció, Krimi, Kaland

Csatorna: The CW

Pont: 5/5

big_thumb_8e8259c03bbc30f1149e1756a7a451b6

Agymenők – The Big Bang Theory

A 8. évadot most kezdtem el nézni. A minőség szerintem csökkent, de attól még szeretem.

Kategória: Vígjáték

Csatorna: CBS

Pont: 4/5

I-made-these-wallpapers-avatar-the-legend-of-korra-31681592-1680-1050

Korra legendája – The Legend of Korra

Mivel imádtam az Avatart, elkezdtem ezt is nézni. Sajnos, ez nem olyan nekem, mint az elődje, de attól elmegy.

Kategória: Animáció, Akció, Kaland

Csatorna: ?

Pont: 3/5

grimm-02

Grimm

Imádom a tündérmeséket, és ez a kicsit komolyabb földolgozás nagyon bejön. 2 évad kész, remélem lassan 3. évadot is szinkronizálják.

Kategória: Dráma, Fantasy, Horror

Csatorna: NBC

Pont: 5/5

3757

Hősök – Heroes

Régebben már láttam az első 2 évadot, és szerettem. Most újra kezdtem, de megint csak ezt a két évadot néztem végig. A harmadik eleje a többitől eltérően unalmas volt.

Kategória: Dráma, Sci-fi, Thriller

Csatorna: NBC

Pont: 5/5

Bones-Walls-bones-14311857-1600-1200

Dr. Csont – Bones

Mivel végignéztem a Castle-t, kerestem valamit, amivel helyettesíthetem. Hát helyettesíti is.  Nagyon jó. Kicsit hasonló, de közben másabb is, mint a Castle. Főszereplőnk, Bones, kicsit még Sheldonra is hajaz. Most épp azt nézem, az 5. évad közepén tartok.

Kategória: Dráma, Krimi, Vígjáték

Csatorna: Fox

Pont: 5/5

TerraNova-Keyart

Terra Nova

Régóta érdekelt, így pár nap alatt végig is néztük az egész sorozatot. Szerettem, jó volt a sztori. Sajnálom, hogy egy évadot élt csak meg.

Kategória: Kaland, Misztikus, Sci-fi

Csatorna: Fox

Pont: 4/5

51b1731b0503e19756

90210

Első évadot már nagyon rég láttam, így matekozás közben kezdtem el ezt nézni, és be is fejeztem. Jó volt, ennyi.

Kategória: Dráma, Vígjáték, Romantikus

Csatorna: The CW

Pont: 4/5

best-top-desktop-tv-series-Desperate-Housewives34

Született feleségek – Desperate Housewives

Nem most kezdtem el nézni a sorozatot, de idén elővettem megint. Nem tudom hányadik évadtól kezdtem, de végig sikerült néznem. Imádtam. Bár az utolsó rész nagyon szomorú volt, nem tetszett annyira, nagyon meg tudott érinteni. Ezt mindenkinek látnia kell.

Kategória: Dráma, Misztikus, Vígjáték

Csatorna: ABC

Pont: 5/5

159055451_f644cc

Trónok harca – Game of Thrones

Erről szerintem senkinek se kell, hogy beszéljek… Az idei évadot láttam csak, és újra is kezdtem, szóval az első évad is kész, újra.

Kategória: Dráma, Kaland, Fantasy

Csatorna: HBO

Pont: 5/5

442056-teen-wolf-teen-wolf

Farkasbőrben – Teen Wolf

Mivel az egyik nagy kedvencem, ez az egyetlen sorozat, amit minden héten nézek. Egyetlen egy részt nem láttam időben, akkor is tengeren voltam. Idén a 3. évad második felét adták, meg a 4.-et. Mind láttam, és sajnos a harmadik évad második felét nagyon nem szerettem, a negyediket már újra imádtam.

Kategória: Dráma, Vígjáték, Horror

Csatorna: MTV

Pont: 5/5

images

10 dolog, amit utálok benned – 10 thing I hate about you

Régen láttam pár részt, és volt kedvem végig nézni. Egy éjszaka alatt sikerült is. Nagyon aranyos és imádnivaló. Ám a vége nagyon rossz lett, gondolok arra, hogy nem fejeződött be, és most mi lesz???

Kategória: Vígjáték, Romantikus

Csatorna: ABC Family

Pont: 5/5

 

Leave a Reply

