Terra Nova

58d72_Terra-Nova-TV-Series-Cast-600x309Terra novával már régóta szemezgettem, így mikor végignéztem az Eurékát, nem tudtam, nem elkezdeni. Sajnos csak egy tizenhárom részes évada van, így gyorsan végig lehet darálni.

Zoe_ShannonA sztori 2149-ben kezdődik, ahol a Föld már az utolsókat rúgja, és a tudósok találtak egy térhasadást, amivel vissza mennek a dinókhoz, és ott próbálnak új életet kezdeni. A főszereplő család, a „Shannon family”, 5 tagból áll. Az apuka, Jim, rendőr, míg felesége, Elisabeth, a Föld egyik legjobb orvosa. 3 gyerekük van, amiből már volt is probléma. Jim nagyon lobbanékony, ám jó érdekében mindenre képes. A gyerekeit és a feleségét mindennél jobban szereti. Elisabeth szerintem a tökéletes anya és orvos. Josh, forró vérű, lobbanékony fiú, de végülis semmi gond sincs vele, ám Maddie, az idősebb lány, mellett ő a rossz gyerek a családban. Maddy tökéletes. Szép, zseni, szófogadó, kedves, segítőkész, és még folytathatnám. A legkisebb kislány, Zoe. Hát imádom őt. Annyira cuki, hogy minden egyes alkalommal olvadtam, amikor megjelent.

Mark_ReynoldsA Shannon családon kívül főszerepben az Avatar főgonosza volt, aki itt Nathaniel Taylort játszotta, a kapitányt, a város vezetőjét. Sokáig nem tudtam őt hova tenni. Lehet, hogy az Avatar miatt, de itt is végig azt hittem, hogy a háttérben forgat valamit. Fő segítője, Washington, aki egy erős katona csaj. Fontos szereplő még Maddy pasija, Marc. Hát az a pasi. Uhhh! Olvadtam. Annyira aranyos és szép, miközben annyira udvarias. Joshnak is van egy barátja, Skye. 16 évesen már elvesztette a szüleit, és a haverjaival él. Nekem kicsit ellentétes volt, hogy egyszer a tökéletes kislány, utána meg kijár titokban iszogatni.

Kicsit minden túl tökéletes volt. Szépek, kedvesek, segítőkészek, … Egyetlen egy csúnya ember nem volt a szereplők között, bár ez engem nem zavart. Szeretem a szépet, és szeretem nézni. Ezenkívül mindenki csak a jóra törekedett, nem voltak kifejezetten önző vágyaik (mert amik annak is számítottak, mások érdekeit is szolgálták), és ha olyat is tesznek, ami nem jó dolog, jó célért tették. Ezzel számomra azt az érzetet keltette, hogy ez az új világ, hogy az új kezdet, ez mind TÖKÉLETES.

Terra-Nova-image-pilotAmúgy az alaptörténet, a cselekmény nagyon tetszett. A történetben annyi kivetni valóm van, hogy néhol ugyanazt a dolgot játszották meg. Spoiler nélkül nem tudnám ezt kifejezni. Hiányoltam kicsit a dinoszauruszokat is. Főleg az emberekre mentek rá, nem a világra. Én a világról többet akartam volna. Meg hát alapból 5-6 dinoszaurusz fajtát ismerhettünk csak meg a sorozatból. Kicsit hasonlít az Euréka sorozathoz. A feelingje nagyon hasonló. Sok tudós, sok kütyü, ezek mellé pedig még a seriff meg a kislánya, Zoe, a főszereplők.

Összességében nagyon tetszett a sorozat. A vége nem lett teljesen lezárva, de nem is végződött óriási „cliffhanger”-rel. Ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti az olyan sorozatokat, ami a természetben játszódik, vagy éppen a dinókkal. Azok is élvezni fogják, akik a családról és annak fontosságágáról akarnak nézni valamit. De aki simán ki akar kapcsolni, ám nem akar hosszú sorozatba belekezdeni, az is nyugodtan nézheti.

Történet: 5/5

Szereplők: 5*/5

Látvány: 5*/5

48955-terra-nova-new-breed-dinosaur

Leave a Reply

