Kiera Cass: The Selection Stories – Párválasztó történetek

kiera-cass-parvalaszto-tortenetekAdatok:

Eredeti név:  The Selection Stories
Sorozat: Párválasztó
Oldalszám: 256 oldal
Goodreads átlag: 4,13
Besorolás: disztópia, romantikus, ifjúsági

Fülszöveg:

Mielőtt America Singert beválasztották a Párválasztóba… Szerelmesek voltak egymásba Aspen Legerrel, a Hatossal… Maxon hercegnek pedig egy másik lány volt a választottja… Ismerd meg a Párválasztó-trilógia előzmény történeteit és a főszereplők családfáját, valamint olvasd el a szerzővel készült interjút, és még sok minden mást!

Vélemény:

A Párválasztó sorozat a kedvenceim között szerepelt, így nagyon örültem, hogy kijöttek magyarul is a novellák, és el kellett olvasnom. A borítója az hasonló stílusban keszült, mint a sorozat többi kötete, csak itt a fejére szűkítettek rá jobban. De ugyanúgy megragad, mint a többi rész. Sajnos tele van írással, és ez azért von le az értékéből.

large (10)A könyv két szemszögből olvasható. Az egyik Maxon, másik pedig Aspen. Itt több novellát olvashatunk. Maxont a Párválasztó kezdetén ismerhetjük meg, és megtudhatjuk, hogy hogyan találkozott a lányokkal. Aspen életében pedig az a bizonyos Marlee-s eset idejében követhetjük.

A novellák a trilógának egyes részeit mutatja be más szemszögből, szóval, aki folytatást várt, illetve a befejezés utáni életükre kíváncsi, annak csalódnia kell. Semmi többet nem ad hozzá. De sokkal jobban megismerhetjük Maxont és Aspent. Én Aspent távolabbinak éreztem eddig, és itt sokkal több minden kiderült a jelleméről. Maxon nem nagyon tudott újat mutatni. largeÁm nem csak róluk, kettejükről szólnak a novellák. Az egész palota életét bemutatja, de úgy, ahogy America nem látta. Nekem nagyon érdekes volt Aspennél a szobalányok meg a többi dolgozó viselkedése. Egész másabb képet kaptunk itt róla.

Be kell valljam, kicsit csaltam. Nem olvastam el az egész könyvet, csak a novellákat. A többi nem érdekelt engem, így azokat gyorsan átlapoztam. De még szerencse, hogy az ilyen extraként olvasható, és nem abból áll a könyv nagy része.

Nekem tetszett a könyv, mert visszarepített a Párválasztó csodálatos világába. Csak a rajongóknak ajánlom, akinek a többi nem tetszett, ez sem fog.

large (4)

Kedvenc karakter: America

Kedvenc jelenet: America kirohan e kertbe

Borító: 5/5

Tartalom: 5/5

Találtam az interneten keresgélve adatlapokat, és extraként veletek is megosztom, mert én szeretem az ilyeneket 😀

Leave a Reply

