Rachel Vincent: Lélekőrzők és a Sikoltók-sorozat

700246_2

Adatok:

Eredeti név: My Soul to Keep
Sorozat: Sikoltók
Oldalszám: 300 oldal
Goodreads átlag: 4,10
Besorolás: Young Adult, fantasy, paranormális

Fülszöveg:

Kaylee Cavanaugh csak egyetlen dologra van rákattanva: őrülten szexi és hihetetlenül népszerű fiújára, Nash Hudsonra, aki – mivel ugyanolyan lúdvérc, mint Kaylee – jobban megérti őt bárki másnál. Semmi nem állhat közéjük. Vagy valami mégis?

A Démonlehelet… Nem az a fajtája, mint amikor reggel elfelejt az ember fogat mosni. Hanem az alvilági kábítószer, amelybe akár bele is lehet halni. Ennek a rendkívül addiktív vegyületnek valahogy sikerült átjutnia az emberek világába. De hogyan? Kaylee és Nash mindent elkövet, hogy felszámolják a forrását, és megvédjék tőle a barátaikat – akik közül az egyik már függővé is vált. És valaki más is…

Vélemény:

Eddig nem nagyon volt lehetőségem írni a Sikoltók-sorozatról, de most a harmadik könyv elolvasásával úgy döntöttem, hogy itt írok az egész sorozatról is. Az első rész borítója annyira megtetszett, hogy muszáj volt megvennem, és sorba követte a többi könyv. Sajnos a borítók kinézete minél romlott idővel. Ám nem csak a borító, hanem a Teen Wolf is segített a könyv megvételében. Annyira tetszik ez a banshee-s dolog, és szerettem volna többet olvasni róla.

tumblr_n0zvi1gRJn1tsai6wo1_500A sorozat egy lányról, Kaylee-ről, szól, aki hirtelen megtudja, hogy lúdvérc. A sorozat folyamán ismerkedik meg a lúdvércséggel és az egész természetfölötti világgal. Eközben a szerelem is kopogtat az ajtaján egy másik lúdvérc, Nash személyében. Izgalmas kalandjaikba keveredik még Kaylee legjobb barátnője, Emma, és a Tod, a kaszás.

Nagyon zavar a sorozatban, hogy a banshee-ket magyarul lúdvérceknek fordították. A kettő két különböző dolog, semmi közük egymáshoz. Most komolyan, nem tudtak volna utána járni? A banshee az magyarul is banshee. Nincs magyar neve, ne találjanak ki hülyeségeket. Ez olyan, mintha összekevernék a vérfarkast a vámpírral. Bárki utána járhat, a kettő különböző dolog. Ám a banshee-s dolgok nagyon jól ki vannak találva. Nagyon tetszenek a képességeik, főleg, hogy nem ugyanaz mindkét nemnél. És az Alvilágos-kaszás dolgok is bejönnek.

17 - Lydia screams for AllisonNem tetszett még a könyvben, hogy olyan ostobaságokat csinálnak, nem is gondolkodnak a tetteiken. Olyan dolgok miatt teszik tönkre az életüket, amihez semmi közük. Ám ha mégis annyira segíteni akarnak, ott vannak a szüleik, akik értenek ezekhez a dogokhoz, kérjenek segítséget, hallgassanak rájuk.

Továbbiakban a harmadik részről fogok írni. Spoiler mentesen próbálom megírni, de nem vállalok érte felelősséget.

Az igazat megvallva az első két részt elég nyögdécselve olvastam, így nem lepett meg, hogy ez sem haladt gyorsabban. Nem nagyon tetszik a könyv, de az sem mondhatom, hogy utálom. Elég unalmas egy könyv nekem. Nincs benne semmi extra, átlagos.

largeA harmadik könyv kicsit másabb volt, mint a többi. Végre nem egy tökéletes pasit láthattunk. De ez már annyira nem olt tökéletes, hogy én szakítottam volna vele Kaylee helyében. Bezzeg Tod karaktere nagyon tetszik. Tudom, hogy úgysem lesz belőle semmi, de én annak szurkolok, hogy ők (Tod és Kaylee) ketten jöjjenek össze.

Nagyon zavart a könyvben, hogy ennyire nem érdekli az embereket, hogy drogoznak. Komolyan, ha az én pasim lenne, minden nap beszíva, hát nem lenne a pasim. Én össze se jönnék olyannal. A könyvben meg nem érdekli őket. Nem tudom, hogy Amerikában tényleg ilyen (nagyon remélem, hogy nem), vagy az írónő túlozza el a dolgokat.

Nem tudom, hogy tetszett-e vagy sem. Nem volt benne se semmi jó, se semmi rossz. Három részt olvastam el, mind a hármat nagyon sokáig nyúztam. Nem fogok többet 3000 forintot kiadni ezekért a könyvekért. Nem éri meg őket. Majd megkérdezem valamelyik ismerősömtől, aki olvassa, hogy mi volt a sztori és ennyi.

Kedvenc karakter: Tod

Kedvenc jelenet: nincs

Borító: 4/5

Tartalom: 3/5

2 thoughts on “Rachel Vincent: Lélekőrzők és a Sikoltók-sorozat

  1. Szerintem elég butaság ilyet írni… Nekem nagyon is tetszett a könyv! És így ha valaki nem tudja eldönteni, hogy megvegye-e és olvasta a véleményed, akkor talán elbátortalanítod… (És az se kizárt, hogy ezáltal lemarad valami jóról…)

    • Én csak leírtam a véleményem… Kritikának ez a lényege. Valakinek tetszik, valakinek nem… Nekem ez nem éppen tetszett, másnak ettől függetlenül tetszhet.

Leave a Reply

