Heti kedvencek I.

  1. Kép

A heti kedvencem egy Sabina Cichy kép. Dinamikus, és nagyon tetszenek a színek is. Be is állítottam, hogy az ébresztésnél ez kép jelenjen meg.

kep (1412)

  1. Ruha összeállítás

Ezen a héten több száz képet töltöttem ruhákról. Nehéz kiválasztani köztük a legjobbat, de talán ez a ruha az, amit viselnék is.

ruha (18)

  1. Zene

A héten nem hallgattam sok zenét, csak néha-néha mellékesként. Az egyik kedvencem már hetek óta Oceana száma.

  1. Frizura

Ezt a viseletet a Teen Wolfban láttam, és nagyon megtetszett. Sajnos a képen nem látszik rendesen Malia haja.

tumblr_n96awjCjFB1s47n0lo1_500

  1. Köröm

Ez a köröm annyira megtetszett, hogy saját manikűröm is ez lett.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  1. Cukiság

Ezt nem tudom kommentálni. Annyira cuki!

large (9)

  1. Sorozat

A héten egy rakás részt megnéztem összesen 4 sorozatból, de a legjobb egyértelműen a Teen Wolf.

S4PromoB-00009

  1. Film

Két darab filmet láttam, Noét és Pompejit. Egyik se nyerte el igazán a tetszésemet, így nincs heti kedvencem. Ám valamelyik kedden majd felteszem róluk a kritikáikat.

  1. Lakás

Nagyban kerestem valamit a falra, mivel most költözök egy új lakásba. Ez nyerte meg legjobban a tetszésem, és szerintem el is készítem.

,

  1. Könyv

Sajnos itt se tudok kedvencet mondani, mivel egy könyvvel bajlódok már egy hete, de nem éppen a legjobb.

Leave a Reply

