Rachel Hawkings: Hex Hall

Hex HallAdatok:

Eredeti név: Hex Hall
Sorozat: Hex Hall
Oldalszám: 270 oldal
Goodreads átlag: 3,99
Besorolás: Young Adult, fantasy, paranormális

Fülszöveg:

Készen állsz a reménytelen igazságra? Vagy szívesebben hiszel a hazugságoknak?

Colleen Hoover, a közkedvelt bestseller-író lebilincselő történettel tér vissza. Ez a szenvedélyes, magával ragadó románc két, szörnyű múltat cipelő fiatalról szól, akik az élet, a szerelem és a bizalom útvesztőjében bolyongva együtt ismerik meg az igazság gyógyító erejét.

A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábász hírében áll. A fiú már a legelső találkozás alkalmával rabul ejti a szívét, ugyanakkor félelmet is kelt benne. A múltjára emlékezteti Sky-t, aki hosszú időn át próbálta eltemetni magában a történteket. Eldönti, hogy távol tartja magát a fiútól, de annak kitartása és ellenállhatatlan mosolya hamar semmivé foszlatja az elhatározását. Dean azonban maga is nyomasztó emlékeket őrizget. Amikor ezekről tudomást szerez, az visszavonhatatlanul megváltoztatja Sky-t, talán örökre szétrombolva lelkében a bizalom érzését.

A múlt mindkettőjükön mély sebeket ejtett, melyek csak akkor gyógyulhatnak be, ha bátran szembe tudnak nézni a történtekkel. Az őszinteség az egyetlen út, hogy végre szabadon, korlátok nélkül éljenek és szeressenek. A Reménytelen egy olyan regény, amitől eláll a lélegzeted. Elvarázsol, magával ragad, transzba ejt. Készülj fel, hogy újra átéld az első szerelmet…

 

Vélemény:

Az első véleményem a könyvről az volt, hogy milyen szép a borítója. Semmi extra, mégis magával ragadó. Olvastam a könyvről több véleményt, sehol se dicsérték nagyon, de mivel boszis meg internátusos, úgy voltam vele, ez biztos jó lesz, nekem el kell olvasni.

largeA sztori Sophie-ről szól, aki egy boszorkány, és nagy galibát okoz, ezért elküldik egy isten háta mögötti iskolába, ahol hasonló varázslény él. Vannak itt vámpírok, tündérek, alakváltók és ugye boszorkányok. Persze az emberek nem tudják elfogadni a másokat, ezért üldözik ezeket a lényeket, vagyis a prodigiumokat. Sophie-t rögtön az első percben meg is támadják, és a jóképű Archer Cross menti meg. Persze ezen kívül még pár ellenséget szerez az nap, köztük a három sötét boszorkányt, akiknek van egy boszorkánykörük. Ezek mellé pedig kiderül, hogy a suli egyetlen vámpírjával kell a szobáján osztoznia, akiről úgy hírlik, hogy az előző szobatársával már végzett.

A főszereplő Sophie egy kis vad csajszi. Eléggé gyerekes még és bénácska. Nem veszi észre a szeme előtt lévő dolgokat. Azon kívül eléggé sok vicces helyzetet teremt maga köré. Archer iránt érzett vonzalma kicsit gyerekes. Archer annyira nem fogott meg engem. Persze ő is a tökéletes fiúk sorába sorolható. Jenna pedig a rózsaszín vámpír. Nagyon aranyos karakter, csak sajnos a gyűlölködés áldozatává válik, így magába húzódó lesz.

A könyvben nem tetszett jó pár dolog, bár a legfőbb dolog egy valamire nyúlik vissza, az írónő stílusára. Alig található a könyvben leírás, pedig szívesen olvastam volna többet, hogyan is néz ki az iskola teljes egészében, miket tanulnak az órákon, kik vannak még az iskolában. large (1)Érdekes a világ, ezért érdekelt volna, hogy halad, miket tanulnak, ugyanúgy ahogy Alice-nál való találkozásokat leírta. Meg egy nagy iskolába nem csak tíz gyerek jár, de a sztoriban rajtuk kívül meg se említ mást. Ezen kívül nekem túl gyorsan ugrál az időben. Olyan, mint egy naplóbejegyzés, és én inkább többet olvastam volna, de nem ennyire ugrálva. Hiányoltam több karakter teljes megismerését. Pár embert ismertünk meg, azt is alig, így nem tudott senki igazán a szívemhez se nőni. Nekem az egész, úgy ahogy meg van írva, egy kicsit gyerekes.

A sztori nekem nagyon tetszett, kivéve azt, hogy hasonlít más könyvekre. Nekem az iskola tiszta Roxfort, a boszorkány körösdi a Titkos kör sorozatra hajaz, az Arcgeres dolog pedig nagyon Evernightos. Bár az Evernight is iskolában játszódik, ahol varázslények vannak. A vége fordulatos, de az eleje nagyon ezek a könyvek összegyúrva.

TSC-Girls-charmed-and-the-secret-circle-32151212-396-500Ami nagyon tetszett még, az az egész prodigium társadalom. Tetszik, ahogy együtt élnek, hogy az emberek vadásznak rájuk, a varázslás, stb. Jó, hogy ennyi lény létezik, és nem állt meg az írónő csak a boszorkáknál. Persze vevő vagyok az internátusos dologra is, jöhet bárhol, bármikor minden mennyiségben. Ám a könyvet a poénjai teszik emlékezetessé. Ütős poénok halmaza a könyv.

Összegzésül nem volt rossz könyv, csak hiányoltam valamit. Lehet nem a Hopeless után kellett volna olvasnom. Ám biztos vagyok benne, hogy ha ezt a könyvet 4-5 évvel ezelőtt olvasom, rajongtam volna érte. Most úgy érzem, kinőttem az ilyen gyerekes kis könyvekből. Bár tényleg lehet, hogy az mély érzelmeket kiváltó Hopeless után nem való egy ilyen kis poénos regény. De mindettől függetlenül jó volt, egyszer megérte elolvasni. És nem fogom annyiban hagyni, az egész sorozat érdekel, és el is fogom olvasni.

 

Kedvenc karakter: nincs

Kedvenc jelenet: A bálon a táncolós

Borító: 5/5

Tartalom: 3,5/5

One thought on “Rachel Hawkings: Hex Hall

  1. Pingback: Könyvek, amiket el akarok olvasni |

Leave a Reply

