Szünet

Tudom, nem rég kezdtem a blogot, de a felvételire kell most nagyon tanulnom, ezért már pár napja nem írtam, és nem is fogok még egy hétig. Előre összegyűjtöttem pár képet, amit csak felteszek, így néha napján lesz egy kis friss. Ami azutánt illeti, tele vagyok ötletekkel. Szeretnék pár “tutorial” jelleggel feltenni sminket, amit én készítettem. Ezenkívül nagy rajongója vagyok az Avonnak és az Essence termékeknek, és e termékeket szeretném tesztelni. És felteszem az újdonsült pár ruhadarabomat, illetve a kedveceimet. A divaton és szépségtermékeken kívül a filmekkel és sorozatokkal is szeretnék foglalkozni. A könyves dolgok háttérbe szorulnak majd egy ideig, mivel most felvételi, utána pedig az Exit fesztiválon leszek (amiről gondolkodok, hogy írok majd egy rövid cikkecskét), és nem lesz sok időm olvasni.

Július 7-e után újra napi szinten lesz friss… Addig is sziasztok!

large (1)

Leave a Reply

