Könyvek, amiket el akarok olvasni

2014-ben sok könyvet tervezek elolvasni. Sose tudom eldönteni, hogy mit olvassak, ezért úgy döntöttem, hogy listát állítok arról a 15 könyvről, amit el akarok olvasni még idén. Itt csak a sorozatok első részét írtam fel, mivel a legtöbb sorozat, és első rész után szoktam eldönteni, hogy tovább olvasom-e.

Veronica Roth: A beavatot4diwtx-l-610x610-dress-sky-blue-lace-dress-strapless-dress-belt-jewels-graduation-dress-clothes-mint-girl-wow-skirt-flowar-flowers-cute-fashion-amazing-skinny-like-me-this-blet-lace-blue-white-lace

Ciceró, 2011

Goodreads átlag: 4,35

A film előtt is érdekelt már a könyv, sok jót hallottam róla, de a film megjelenése után már muszáj lesz elolvasnom. Szeretem a disztópiás könyveket, és az erős főszereplőkért is nagyon rajongok.

Elolvasva

Lauren Oliver: Delírium7

Ciceró, 2011

Goodreads átlag: 4,05

Szintén egy disztópia. Erről a könyvről már régen hallottam, nem újabb darab, de akkor csak jókat olvastam róla. Akarok adni neki egy esélyt! Meg persze valamelyik amerikai tv-csatorna sorozatot akart belőle csinálni, sajnos ez nem jött össze.

James Dahner: Az útvesztő722596

Cartaphilus, 2011

Goodreads átlag: 4,00

Mikor megláttam a borítóját, elkönyveltem, ezt én nem akarom elolvasni. Aztán egyik nap Imdb-n belebotlottam egy előzetesbe, ami nagyon megtetszett, és hopp könyv alapján készült. Utánaolvastam, és kiderült, hogy ennek a könyvnek lesz a filmadaptációja. Így már érdekelni is kezdett.

Rachel Hawkings: Hex Halltumblr_m1y9paN4r81r42d1t

Könyvmolyképző, 2014

Goodreads átlag: 3,99

Ez a könyv már régóta a Könyvmolyképzőnél az Előkészületben menü alatt szerepelt. Már egy éve megtetszett, de igazából a Blogturné állomásain olvastam többet róla, és nagyon megtetszett.

Elolvasva

Colleen Hoover: Hopeless- Reménytelenhopeless_cover

Könyvmolyképző, 2014

Goodreads átlag: 4,45

Szintén Blogturnéban levő bloggerek ajánlása miatt van a listámon meg az alaptörténet is nagyon tetszik.

Elolvasva

J. A. Redmerski: A soha határa729153

Ulpius-ház, 2013

Goodreads átlag: 4,36

Tavaly év végén sok blognak ott volt a legjobbakat összegző listáján ez a könyv. Volt, hol a borító miatt, de volt, hogy a tartalom miatt. Sok jó kritika, meghozta hozzá a kedvem.

Simon Elkeles: Tökéletes kémia718227

Könyvmolyképző, 2012

Goodreads átlag: 4,12

Na ez is egy régebbi könyv, de erről is már annyi dicséretet hallottam. Az igazat megvallva nem tudom, hogy tetszeni fog-e, de megpróbálkozok vele.

Elolvasva

Katja Millay: Nyugalom tengerea.nyugalom.tengere-konyv

Könyvmolyképző, 2014

Goodreads átlag: 4,46

Mikor elolvastam a júniusi Könyvmolyképzős megjelenéseket, egyáltán nem fogott meg. Elveszett a sok között, még a sztorija se maradt meg. Aztán, amikor elindult a Blogturné, mindenki csak dicsérte. Nem is dicsérték, inkább ódákat zengtek tőle.

Elolvasva

Gayle Forman: Ha maradnékhamaradnek_b1_200

Ciceró, 2009

Goodreads átlag: 3,99

Erre a könyvre, már régen felfigyeltem, de aztán az évek során elfelejtettem. Most pedig a film megjelenésével eszembe jutott, szóval szeretném bepótolni a lemaradásom.

Kendare Blake: Vérbe öltözött Annavérbe öltözött anna

Geopen, 2012

Goodreads átlag: 4,00

Ez a könyv a borító alapján elég kétséges volt a számomra. Féltem, hogy félni fogok tőle. De végül a sok pozitív kritika hatására eldöntöttem, el fogom olvasni.

Elolvasva

Alexandra Adornetto: Lázadó721686

I.C.P könyvek, 2012

Goodreads átlag: 3,69

Erre a könyvre, úgy bukkantam rá, hogy angyalos könyvek után kutattam, és mikor megpillanottam a borítót, tudtam, ezt el kell olvasnom. Bár azóta se került rá sor, de lassan már sorra keríteném.

Robin LaFevers: Gyilkos kegyelemGyilkos kegyelem

Maxim, 2013

Goodreads átlag: 3,96

Az őszi Blogturnék között volt ez is, és nagyon megtetszett. Szeretem a középkorban játszódó könyveket, melyekben egy női “harcos” a főszereplő. A Graceling is ilyen volt, és az nagyon tetszett.

Elolvasva

George R. R. Martin: Trónok harca781672_5

Alexandra, 2013

Goodreads átlag: 4,44

Imádom a sorozatot. Ebből adódóan, kötelező elolvasnom a könyveket is. Csak legyen rá időm.

1. rész: Elolvasva

2. és 3. rész: Elolvasva

Kerstin Gier: Rubinvörösrubinvörös

Könyvmolyképző, 2010

Goodreads átlag: 4,14

A könyv története nem keltette fel a figyelmemet, de annyi jót és szépet hallottam ról, ráadásul film is van hozzá.

Sarah J. Mass: Üvegtrón729661

Könyvmolyképző, 2013

Goodreads átlag: 4,17

Ezt is ősszel a BTK keretein belül ismertem meg. Mindig összekeverem a Gyilkos kegyelemmel. Szintén női orgyilkos főszereplő, szintén középkor. Az ilyen könyveket meg imádom. Szóval ide vele!

+1 John Green: Csillagainkban a hiba

Gabo, 2014john-green-csillagainkban-a-hiba-kemeny-tablas

Goodreads átlag: 4,48

Azért lett ez plusz egy, mert egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni. Mindenki dicséri, szóval jó könyv lehet. De túl megható. És ettől félek. Engem nagyon fel tudnak kavarni belülről az ilyen dolgok, és akkor már nem pozitívan fogom fel. És egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy mégéri megpróbálni elolvasni vagy sem.

Összesítésben tudom, hogy nem fogom ezeket elolvasni, de ha nincs másik könyv nálam, akkor ezeket szeretném. Látszik, hogy nagy Könyvmolyképző-fan vagyok, mivel a legtöbb, hat, könyvet ők adták ki. Ezenkívül látszódik, hogy azért az újabb könyvek, illetve azok érdekelnek, melyekből film fog készülni.
Leave a Reply

