J. L. Armentrout: Obszidián

Adatok:Kép

Eredeti név: Obsidian
Sorozat: Luxen
Oldalszám: 422 oldal
Goodreads átlag: 4,29
Besorolás: Young Adult, természetfeletti, romantikus

Fülszöveg:

Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.

Aztán a srác megszólalt.

Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.

A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.

Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.

Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…

 

Vélemény:

Már nem olvastam ilyen jó könyvet jó pár éve. Talán a Csontváros volt, ami ennyire tetszett, és az már három éve volt. Eszméletlenül jó könyv, alig várom, hogy végre beszerezzem a 2. részt is.

large (3)Az írónő stílusa nagyon tetszik. Az egész a női főszereplő, Katy szemszögéből íródott. Elég szabad szájú volt a főszereplőnk, de kívánta a helyzet, engem egyáltalán nem zavart, sőt még inkább élveztem is. Az ufók története kicsit fura. Nekem ez a fényes dolog kicsit érthetetlen, olyan nem kézzelfogható. Bár összességében jó volt, csak én nem tudtam rendesen elképzelni. Meg a végén a harc is kérdéses számomra. Tudom, hogy pont az a kérdés, hogy pontosan mi történt, de úgy bennem van, hogy  mi is van?

Három karaktert ismerhettünk meg igazán, de őket nagyon. Több szereplő is megjelent, de nem sok oldal erejéig. Dee Black egy igazi örökmozgó, teli van élettel, aki csak egy igazi barátot szeretne. Ő az a karakter, akit az ember első pillanatban megszeret, és nem lehet nem szeretni. De a bátyja Daemon. Hát ő egy Isten. Beleszerettem. Mekkora bunkó tudott lenni, de még így is, bár tudjuk, hogy ez miért is van. Bármit megtenne a húgáért. És ott volt még Katy. Nagyon szerethető főszereplő, nem az az idegesítő fajta. Nem tud mit kezdeni Daemonnal, akihez kétségtelenül vonzódik, de attól még nagyon is szeret visszaszólni Daemon bunkóságaira. De egyedül nem olyan jók, mint együtt. A párosuk egyszerűen fantasztikus. A kémia köztük még a könyv lapjain keresztül is kiérződik. Míg olvastam egy-egy romantikusabb jelenetet görcsbe rándult a hasam is. Szikrázott közöttük a levegő, és nem csak képletesen. Én is akarok magamnak egy Daemont!

large (2)Nekem tetszett, hogy a végén volt még pár fejezet, ahol Daemon szemszögéből olvashattunk pár részletet. Ez kellett a végére, mivel itt ismerhettük meg Daemont igazából. Ez tette karakterére a pontot. Ezelőtt is tudhattuk, hogy a bunkóság csak felszín, de így megtudhattuk, hogyan is alakult az egész, mennyit harcolt az érzései ellen.

Összességében elmondhatom, hogy ez a könyv majdnem tökéletes. Egyetlen hibája számomra, hogy sok helyen az Alkonyatra hasonlított. Például az utcán megtámadja egy ember, és a jóképű “hős” menti meg. Ugyanúgy a suliban mindenki csodálja a fiú társaságát, de senki se közelíti meg őket. Vagy például mikor interneten akarta megtalálni, hogy mik is ők, de a fényes dolog is hasonlít, mert ugye ott a vámpírok csillognak. Sok a hasonlóság. Ám ez a pici zavaró elemen kívül, nem nagyon találtam hibát. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Aki szereti a romantikus regényeket, az okvetlen olvassa el, aki a YA könyvekért van oda, ő se hagyja ki, vagy aki szereti a jó poénokat a könyvben, az is vegye a kezébe.

 

Kedvenc karakter: Daemon ❤

Kedvenc jelenet: Természetesen, mikor elfüstölt a laptop 😛

Borító: 5/5

Tartalom: 5*/5

Leave a Reply

